آخرین اخبار سایت :
سفارش تبلیغ
سفارش تبلیغ
سفارش تبلیغ
سفارش تبلیغ
دامنه telegram.me ، بیستمین سایت پربازدید در ایران !
دامنه telegram.me ، بیستمین سایت پربازدید در ایران !

وب سایت الکسا ( Alexa.com ) یکی از منابع معتبر ( خصوصا در کشورمان ) برای نمایش رتبه وب سایت ها بر اساس کشور و جایگاه جهانی است.جالب است بدانید ، دامنه اصلی پیام رسان محبوب ایرن روزها ، یعنی تلگرام به آدرس telegram.me اکنون در جایگاه بیستمین سایت پربازدید در ایران قرار گرفته است.

این در حالی است که تلگرام از دو دامنه telegram.me  و telegram.org همزمان استفاده میکند که دامنه telegram.me برای اتصال نرم افزارهای موبایل استفاده شده و دامنه telegram.org برای دسترسی کاربران از طریق وب استفاده میشود.

دامنه telegram.me، هم اکنون در جایگاه بیستمین سایت پربازدید در ایران و دامنه telegram.org در جایگاه بیست و پنجم قرار گرفته است و می توان از این موضوع این چنین برداشت کرد که تلگرام اگر از یک دامنه استفاده میکرد می توانست جایگاه بسیار بالاتری  داشته باشد.

معاون پژوهشی مرکز مطالعات فضای مجازی انقلاب اسلامی درباره این موضوع گفت: ۱۲ درصد پهنای باند کشور صرف تلگرام می شود.وی با اشاره به مضرات شبکه های اجتماعی غیر ایرانی افزود: این موضوع جای نگرانی دارد و لازم است که جهت جایگزینی شبکه های اجتماعی بومی، اقدام کرد.

فروهر با بیان نبود نظارت بر شبکه های اجتماعی مجازی غیر ایرانی، بیان کرد: این شبکه ها با کمترین نظارت در داخل کشور رو به رو هستند که این اشکال باید جبران شود.

او ضمن بیان اهمیت نقش نخبگان در راه اندازی شبکه های اجتماعی و پیام رسان، خواستار سرعت بخشی به راه اندازی شبکه ملی اطلاعات در کشور شد و افزود: چرا خودمان نتوانستیم شبکه های اجتماعی و پیام رسان های بومی موثر راه اندازی کنیم تا از هجوم مردم به سمت نمونه های غیربومی جلوگیری شود؟

فروهر ، با بیان اینکه نگاه صرفا ابزاری به شبکه های مجازی باعث ایجاد مشکلاتی در جامعه شده است، گفت: با توجه به جریان سازی هایی که در شبکه مجازی شکل می گیرد، باید به این مساله که پیام را چه کسی داده است به صورت جدی توجه شود.

مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش

موضوعات

Category

میزکار

Panel
ورود کاربران


عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

لینک دوستان

Links

جستجو

Search

آخرین کاربران

Recent User
درباره سایت
گجت نیوز | آخرین اخبار گجتی روز دنیا ...
به سایت ما گجت نیوز خوش آمدید ! سایتی که در آن آخرین اخبار تکنولوژی روز دنیا را در آن قرار میدهیم و همچنین بهترین بازی ها و برنامه ها را برای دانلود برای شما به نمایش در می آوریم امید وارم که دانلودی های خوبی باشند و شما از آنها استفاده کنید . من و تمــام نویســندگان آرزومندیم لحظات خوبی در سایت ما سپری کنید ! در سمت راست همین متن مـراحل فعالیت در ســایت ما ونشـــان داده شده اســت . با اســــتفاده از این تصـــاویر می توانید به راحتی در سایت ما فعالیت کنید و همچنین با نظراتتان و شرکت در نظر سنجی که در سایت میگذاریم به ما دل گرمی ببخشید. لحضات خوبی را برای شما آرزومنیدم . مصطفی مدیر سایت ...
آمار
آمار مطالب و اطلاعات شما
  • مجموع مطالب :112 پست
  • کل نظرات :5
  • آی پی شما :3.138.200.66
  • مرورگرشما :Safari 5.1
  • سیستم عامل شما :
  • امروز :چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

آمار و اعضای سایت
وبسایت ما امروز 4 بازدید داشته است . در حال حاضر 1 کاربر در وبسایت ما آنلاین میباشند . بازدید کل وب 42,190 می باشد . تا کنون 8 عضو در سایت ثبت نام کرده اند . ورودی گوگل امروز وب0 میباشد. بازدید این ماه وبسایت 288 می باشد. بازدید دیروز سایت 7 تعداد و ورودی گوگل دیروز 0 تعداد می باشد. آي پي امروز 2 نفر و آي پي ديروز 6 نفر می باشد. این هفته 20 کاربر از سایت ما دیدن کرده اند که بازدید سال سایت تا بدین لحظه 4,680 نفر می باشد.
نظر سنجی
بیشتر دوست دارید در گجت نیوز چه چیزی را تماشا کنید ؟

آیا از سایت گجت نیوز سایت خبری تکنولوژی و فناوری روز دنیا راضی هستید؟

تبادل لینک هوشمند
تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان گجت نیوز | آخرین اخبار گجتی روز دنیا ... وآدرس http://mostafaf7t.rozblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

عنوان :
آدرس :
کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد
§قــالب گــراف§
قالب گراف وبسایتی پراز قالب های
زیبا و حرفه ای ومخصوص وبلاگها
WWW.GHALEBGRAPH.IR
§یار گمنام§
یارگمنام رسانه ای فرهنگی مذهبی
به همراه مقالات و فایل های گرافیکی مذهبی
WWW.YARGOMNAM.IR
§عنوان سایت شما§
چند سطری در مورد سایت شما
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید.
WWW.YourSite.IR
§عنوان سایت شما§
چند سطری در مورد سایت شما
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید.
WWW.YourSite.IR