آخرین اخبار سایت :
سفارش تبلیغ
سفارش تبلیغ
سفارش تبلیغ
سفارش تبلیغ
بازاریابی پیامکی از طریق پنل اس ام اس مدرسه و دانشگاه را از دست ندهید
بازاریابی پیامکی از طریق پنل اس ام اس مدرسه و دانشگاه را از دست ندهید

روش های زیادی وجود دارد که در آن مدارس و دانشگاه ها می توانند از بازاریابی پیامکی استفاده کنند. بدون شک می تواند ارتباطات داخلی و خارجی را سریعتر و آسان تر کند و البته در مقایسه با ارسال نامه ها یا بروشورها بسیار سازگارتر با محیط زیست باشد. بازاریابی پیامکی از طریق پنل اس ام اس مدرسه و دانشگاه نه تنها می تواند پیام های مهم را بلافاصله به والدین یا سرپرستان، بلکه به معلمان و دانش آموزان دبیرستان ، کالج یا دانشگاه برساند.

بلکه از طریق بازاریابی پیامکی می توان برای پیشبرد رویدادهای مدرسه مانند رویدادهای جمع آوری کمک های مالی ، فعالیت های خانواده PTA و نمایش ها و نمایش های مدرسه برای دانش آموزان ، والدین و رهبران جامعه در هیئت مدیره مدرسه استفاده کرد. آگاهی بیشتر باید منجر به حضور بیشتر شود و بازاریابی پیامکی ابزاری عالی برای ارسال اطلاعات حساس به زمان است. به عنوان مثال ، یک یادآوری روزانه می تواند به سرعت و به آسانی ارسال شود تا به افزایش مشارکت و فروش بالقوه بلیط کمک کند.

همچنین می توان از بازاریابی پیامکی از طریق پنل اس ام اس مدرسه و دانشگاه برای پیشبرد روزهای باز بودن مدرسه و قرارملاقات با والدین استفاده کرد. مدارس متوسطه ممکن است اطلاعات تماس والدین را (با اجازه آنها) از طریق مدارس ابتدایی محلی بدست آورند. از اینجا آنها می توانند خانواده های مربوطه را که کودکانی به سال آخر خود نزدیک می شوند ، هدف قرار دهند و تاریخ و زمان روز بازبودن بودن مدارس را به آنها اطلاع دهند.

دانشگاه ها می توانند همین کار را با مدارس متوسطه نزدیک به خود انجام دهند. همه مدارس نیز می توانند از یادآوری های قرار ملاقات والدین استفاده کنند. این موارد را می توان روزانه ارسال کرد تا برنامه ریزی دقیق و جریان والدین از طریق مدرسه تا آنجا که ممکن است مرتبط باشد.

روش های دیگر استفاده از پنل اس ام اس مدرسه و دانشگاه برای ارسال پیامک انبوه می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • یادآوری های روز شروع مدرسه یا دانشگاه
  • اطلاع دانش آموزان و والدین از تعطیلی مدارس (ترکیدن لوله ها ، روزهای برف و غیره)
  • ارسال نتایج آزمون و دوره
  • مطلع شدن از زمان آماده بودن پوشه های دوره های دانشجویی برای جمع آوری به دانشجویان
  • اطلاع دادن به والدین هنگام ارائه گزارش
  • تأخیر یا تغییر در حمل و نقل ازخانه
  • اطلاعیه های ویژه
شماره تلفن همراه والدین هنگام پر کردن فرم تماس اضطراری جمع آوری می شود ، همچنین می توان شماره دانش آموزان را همزمان جمع کرد. برای ساده سازی کارها ، حتی می توانید یک شماره کد کوتاه برای دانش آموزان تنظیم کنید تا در یک کلمه کلیدی متن ارسال کنند (برای آنها رایگان است) تا بتوانید پایگاه داده ای از شماره آنها را آماده کنید تا آنها را در جریان رویدادهای مدرسه و اعلامیه های مهم قرار دهد.

همانند سایر کمپین های بازاریابی پیامکی ، پیام ها همیشه باید ارزش افزوده داشته باشند و زیاد تکراری نباشند تا مردم را آزار ندهد در غیر این صورت آنها از دریافت پیام های شما انصراف می دهند. بازاریابی پیامکی از مدرسه تا خانه ابزاری عالی برای ارتباطات سریع در عصر ارتباطات پیام کوتاه و هوشمند تلفن های هوشمند است.
نظرات(0) تعداد بازديد : 154
سه شنبه 18 آذر 1399 -
بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش

موضوعات

Category

میزکار

Panel
ورود کاربران


عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

لینک دوستان

Links

جستجو

Search

آخرین کاربران

Recent User
درباره سایت
گجت نیوز | آخرین اخبار گجتی روز دنیا ...
به سایت ما گجت نیوز خوش آمدید ! سایتی که در آن آخرین اخبار تکنولوژی روز دنیا را در آن قرار میدهیم و همچنین بهترین بازی ها و برنامه ها را برای دانلود برای شما به نمایش در می آوریم امید وارم که دانلودی های خوبی باشند و شما از آنها استفاده کنید . من و تمــام نویســندگان آرزومندیم لحظات خوبی در سایت ما سپری کنید ! در سمت راست همین متن مـراحل فعالیت در ســایت ما ونشـــان داده شده اســت . با اســــتفاده از این تصـــاویر می توانید به راحتی در سایت ما فعالیت کنید و همچنین با نظراتتان و شرکت در نظر سنجی که در سایت میگذاریم به ما دل گرمی ببخشید. لحضات خوبی را برای شما آرزومنیدم . مصطفی مدیر سایت ...
آمار
آمار مطالب و اطلاعات شما
  • مجموع مطالب :112 پست
  • کل نظرات :5
  • آی پی شما :18.188.20.56
  • مرورگرشما :Safari 5.1
  • سیستم عامل شما :
  • امروز :جمعه 14 اردیبهشت 1403

آمار و اعضای سایت
وبسایت ما امروز 53 بازدید داشته است . در حال حاضر 1 کاربر در وبسایت ما آنلاین میباشند . بازدید کل وب 42,016 می باشد . تا کنون 8 عضو در سایت ثبت نام کرده اند . ورودی گوگل امروز وب0 میباشد. بازدید این ماه وبسایت 114 می باشد. بازدید دیروز سایت 54 تعداد و ورودی گوگل دیروز 0 تعداد می باشد. آي پي امروز 5 نفر و آي پي ديروز 17 نفر می باشد. این هفته 129 کاربر از سایت ما دیدن کرده اند که بازدید سال سایت تا بدین لحظه 4,506 نفر می باشد.
نظر سنجی
بیشتر دوست دارید در گجت نیوز چه چیزی را تماشا کنید ؟

آیا از سایت گجت نیوز سایت خبری تکنولوژی و فناوری روز دنیا راضی هستید؟

تبادل لینک هوشمند
تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان گجت نیوز | آخرین اخبار گجتی روز دنیا ... وآدرس http://mostafaf7t.rozblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

عنوان :
آدرس :
کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد
§قــالب گــراف§
قالب گراف وبسایتی پراز قالب های
زیبا و حرفه ای ومخصوص وبلاگها
WWW.GHALEBGRAPH.IR
§یار گمنام§
یارگمنام رسانه ای فرهنگی مذهبی
به همراه مقالات و فایل های گرافیکی مذهبی
WWW.YARGOMNAM.IR
§عنوان سایت شما§
چند سطری در مورد سایت شما
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید.
WWW.YourSite.IR
§عنوان سایت شما§
چند سطری در مورد سایت شما
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید.
WWW.YourSite.IR