آخرین اخبار سایت :
سفارش تبلیغ
سفارش تبلیغ
سفارش تبلیغ
سفارش تبلیغ
خرید پنل اس ام اس چه مزایایی دارد؟
خرید پنل اس ام اس چه مزایایی دارد؟

در سال 2020 کانال های بازاریابی بیشتری نسبت به گذشته وجود دارد ، بنابراین انتخاب روش مناسب برای تجارت شما می تواند مشکل باشد. روشهای سنتی از قبیل چاپ و تلویزیون همچنان پر هزینه هستند ، در حالی که تبلیغات تلفن همراه و ایمیل بر ضد فیلترها و فیلترهای اسپم عمل می‌کنند. خرید پنل پیامکی و ارسال اس ام اس آنلاین به دلیل نرخ باز شدن 98 درصدی و همچنین نرخ تبدیل زیاد و امکان تقویت کانالهای دیگر، به یکی از مؤثرترین پلتفرم های بازاریابی تبدیل شده است.

هم اکنون مشاغل بیشتری به پیام کوتاه، به عنوان انتخاب مورد نظر خود در زمینه بازاریابی  موبایلی روی آورده اند. کوکا کولا اکنون 70٪ از بودجه بازاریابی موبایل خود را صرف خدمات پیامکی می کند. خرید پنل اس ام اس و ارسال پیامک از طریق سامانه پیامکی آنلاین برای دستیابی به مخاطبان جوان بسیار مؤثر است. یک مطالعه انجام شده توسط OneReach نشان داد که 85٪ از دانشجویان اس ام اس را به عنوان گزینه خدمات مشتری ترجیح می دهند. نرخ بالای در بین این مخاطبان جوان نشان می دهد که احتمالاً اثربخشی بازاریابی پیامکی همچنان در حال رشد است.

میزان پاسخگویی 45٪ برای پیام های پیامکی وجود دارد (ایمیل فقط 8٪)، اما مهمتر از آن، تعامل با این متون نیز به طور قابل توجهی بیشتر از سایر ابزارهای بازاریابی است. FunMobility بعد از انتقال به سرویس پیامکی انبوه، 36٪ نرخ کلیک را ثبت کرد در حالی که نرخ کلیک از طریق ایمیل تنها 3.4٪ است.

مطمئنا خرید پنل اس ام اس با معضل هایی همراه است , اولی گام برای خرید پنل پیامکی فهم نیاز خودتان است مثلا در صورتی قصد ارسال انبوه و تعداد بالای اس ام اس تبلیغاتی یا این که خدماتی دارید خوبتر است از پنل پیامکی بزرگتر و حرفه ای تر با تعرفه ارسال کمتر به کار گیری فرمائید با این فعالیت در هزینه پرداختی شما صرفه جویی شگرفی صورت می‌گیرد . تفاوت تعرفه پنل های ارائه دهنده پنل اس ام اس در کیفیت ارسال پیام کوتاه و نوع پشتبانی از کاربرانشان است . به این ترتیب هنگام خرید پنل پیامکی حتما کیفیت ارسال اس ام اس و پشتیبانی را مقدم بر تعرفه ارسال پیام کوتاه بدایند تا مبتلا زیان نشوید .

با خرید پنل پیامکی به هدف های ذیل  دست مییابید : مقرون به صرفه: اس ام اسهای متنی انبوه شایسته ترین روش برای پرورش و گسترش کسب و کارتان است، عامل آن نیز نرخ گشوده شدن ۹۸ % اس ام اس های تبلیغاتی است. گزارش ارسال دقیق: پیامک های متنی انبوه خویش را ارسال نمائید و با به کارگیری از ابزارهای قوی پیگیری ارسال پیام کوتاه در پنل پیامکی خویش , به صورت آنی گزارشات ارسال و تحویل پیام کوتاه اخذ نمائید . تقویت وفاداری مشتری: مشتریان خویش را درگیر نمائید , در رابطه تبلیغات خویش آگهی نمایید تا به نرخ حداکثر ۷۰ % پاسخگویی مشتریان دست یابید. از سرویس ها پیام کوتاه انبوه برای ارائه اسم برند خویش به کار گیری فرمایید و آن را در پخش کنید . ارتقا فروش: با ارسال پیامک به مشتریان , میزان فروش خویش را تا 50 % ارتقاء دهید و به آن‌ها راجع به تولیدها یا این که سرویس ها تازه خود , تخفیف ها , رویداد ها , پیشنهادات و… اطلاع دهید.

 

نظرات(0) تعداد بازديد : 458
سه شنبه 10 تیر 1399 - موضوع: گوناگون تکنولوژی , خواندنی ,
آغاز عصر جدید در دنیای فیزیک پس از اثبات صحت پیش‌گویی انیشتین
آغاز عصر جدید در دنیای فیزیک پس از اثبات صحت پیش‌گویی انیشتین

نظریه امواج گرانشی حدود یک قرن پیش توسط آلبرت انیشتین برای اولین بار مطرح شد، اما این موضوع هیچ‌گاه به مرحله اثبات نرسید.، تیم پژوهشگران رصدخانه لیگو (LIGO) به بررسی دقیق نظریه انیشتین پرداختند و نتایج حاصل را منتشر ساختند..

شاهد تحولی معادل آنچه X-ray در پزشکی ایجاد کرد هستیم.

دانشمندان برای اولین بار یکی از عجیب‌ترین نظریه‌های انیشتین را به اثبات رسانیده و سرافرازانه از آن دفاع می‌نمایند. این کشف جدید پیشگام عصر جدیدی از پژوهش‌ها و اکتشافات برای فیزیک‌دانان سراسر دنیا خواهد بود.

 

نظرات(0) تعداد بازديد : 216
جمعه 23 بهمن 1394 - موضوع: گوناگون تکنولوژی , خواندنی , عکاسی , تصاویر زیبا ,
هرآنچه که انتظار داریم اپل در رویداد ۲۵ اسفند رونمایی کند
هرآنچه که انتظار داریم اپل در رویداد ۲۵ اسفند رونمایی کند

 

هنوز قطعی نشده ، اما شواهد بسیاری وجود دارد که کمپانی اپل در پانزدهم مارس ( ۲۵ اسفند ) میزبان یک رویداد اختصاصی برای رونمایی از محصولاتی جدید باشد.به همین دلیل شایعات و گمانه زنی های بسیاری برای این رویداد و محصولاتی که انتظار می رود اپل از آنها رونمایی کند، در فضای مجازی منتشر شده که در این مطلب به مهمترین های آنها می پردازیم.

آمار توزیع نسخه های مختلف اندروید منتشر شد؛ مارشمالو بالاخره از مرز ۱ درصد گذشت
آمار توزیع نسخه های مختلف اندروید منتشر شد؛ مارشمالو بالاخره از مرز ۱ درصد گذشت

گوگل با آغاز ماه جدید، چارت توزیع نسخه های مختلف اندروید در بازار را به روز کرد . با این گزارش گوگل، سرانجام مشخص شد که نسخه‌ی جدید مارشمالو موفق شده از مرز ۱ درصدی سهم بازار بگذرد تا در ادامه سال ۲۰۱۶ به سوی تسخیر سهم بیشتری از بازار حرکت کند.

همانطور که می دانید، اندروید مارشمالو در واقع تقریبا چهار ماه است که عرضه شده و با این وجود، آمار به دست آمده از آن چندان قابل توجه نیست. با این حال یک نقطه عطف برای پیشرفت های بعدی این نسخه به شمار می‌رود. البته باید توجه داشت که در آ‌ینده‌ای نزدیک با به روز شدن دستگاه های پرفروشی مانند سری گلکسی S6 و نوت ۵ ، این آمار افزایش چشمیگری را تجربه خواهد کرد.

جدیدترین طرح مفهومی گوشی ال جی جی ۵، متفاوت با آنچه پیش از این دیده بودیم
جدیدترین طرح مفهومی گوشی ال جی جی ۵، متفاوت با آنچه پیش از این دیده بودیم

روز به روز به زمان برگزاری کنگره جهانی موبایل بارسلونا (MWC) نزدیک می‌شویم و شایعات، تصاویر و طرح‌های مفهومی محصولاتی که قرار است در این نمایشگاه بین‌المللی معرفی شوند به خصوص پرچمدارانی نظیر ال جی جی ۵ ( LG G5 ) و سامسونگ گلکسی اس ۷ ( Samsung Galaxy S7 ) درحال افزایش اند. امروز هم یک طرح مفهومی از ال جی G5 منتشر که توسط Vuk Nemanja Zoraja طراحی شده و نسبت به آنچه تا کنون درباره طراحی پرچم دار جدید ال جی دیده و شندیه بودیم ، تفاوت‌هایی اساسی دارد.

در تصویر مفهومی جدید G5 لبه‌ای فلزی دور گوشی را در بر گرفته و در جلوی گوشی، حاشیه‌های صفحه نمایش را به حداقل رسانده‌ است. در پشت اسمارت‌فون محافظ شیشه‌ای یا یاقوتی مشاهده می‌شود که تقریبا تمام سطح بیرونی دوربین را می‌پوشاند و به نوعی از لنز دوربین درمقابل خراشیدگی یا ضربه محافظت می‌کند.

زیر دوربین، همان المان‌های طراحی ال جی به چشم می‌خورند. دکمه‌های تنظیم صدا و پاور، زیر دوربین دستگاه به شکل خطی قرار گرفته و ظاهری مدرن و زیبا به G5 فرضی بخشیده‌اند. بخش پشتی دستگاه از چرم با رنگ‌های متنوع ساخته شده و حسی مشابه جی۴ به دست کاربر منتقل می‌کند.

اپل به جایگاه ارزشمند ترین کمپانی جهان بازگشت؛ آلفابت دوم شد
اپل به جایگاه ارزشمند ترین کمپانی جهان بازگشت؛ آلفابت دوم شد

در چند هفته‌ی اخیر رقابت بر سر جایگاه با ارزش ترین کمپانی بسیار داغ است. داستان از آنجا شروع شد که اوایل هفته جاری با انتشار گزارش مالی آلفابت، مشخص شد که ارزش سهام این شرکت با رشد ۸ درصدی به بالای ۸۰۰ دلار رسیده است. این بدان معنا بود که ارزش کلی این کمپانی به بیش از ۵۴۰ دلار رشد کرده است و به این ترتیبآلفابت ارزشمند ترین کمپانی جهان است. اما تنها دو روز بعد از آن، سهام آلفابت افت کرد و دوباره تاج با ارزش‌ترین کمپانی جهان بر سر اپل نهاده شد.

چندی پیش، ارزش سهام آلفابت در بازار بورس به ۷۲۶.۹۵ دلار کاهش یافت که نشان دهنده کاهش سود ۴.۹۳ درصدی نسبت به روز گذشته است. با این وجود این کاهش، ارزش کلی این شرکت نیز به ۴۹۹.۹۴ میلیارد دلار سقوط کرد. از سوی دیگر، سهام اپل با رشد ۱.۹۸ درصدی مواجه شد و به ۹۶.۳۵ دلار رسید که در نهایت  موجب شد امروز ارزش کمپانی  اپل ۵۳۴.۲۲ میلیارد دلار تخمین زده شود.

 

احتمال معرفی دوربین واقعیت مجازی Gear 360 سامسونگ در کنار Galaxy S7
احتمال معرفی دوربین واقعیت مجازی Gear 360 سامسونگ در کنار Galaxy S7

تنها یک روز پس از مشخص شدن تاریخ معرفی گلکسی اس ۷ ( Galaxy S7 )، پرچمدار جدید سامسونگ، گزارش‌هایی مبنی بر معرفی دوربین واقعیت مجازی سامسونگ در کنار این تلفن هوشمند به گوش می‌رسد. در ۲۱ فوریه ( دوم اسفند )، نمایشگاه MWC بارسلونا میزبان سامسونگ برای معرفی نسل جدید سری اس خود خواهد بود که البته سامسونگ پیش از این دعوت‌نامه های خود را برای مراسم خود ارسال نموده است.

اکانت رسمی سامسونگ در توییتر با انتشار ویدئو و جمله « درباره کارهایی که یک گوشی می‌تواند انجام دهد دوباره فکر کنید. ۲۱ فوریه. » اشاره‌ای غیرمستقیم به دوربین واقعیت مجازی خود داشته و به گزارش منتشر شده سم موبایل، اعتبار بیشتری می‌بخشد. به گفته این وبسایت، دوربین جدید سامسونگ Gear 360 نام خواهد داشت و به دوربین‌های عریض ۱۸۰ درجه‌ای در دو سوی خود مجهز گشته است.

مرگبارترین گلوله اسلحه کمری که تا به حال ندیده اید + ویدیو
مرگبارترین گلوله اسلحه کمری که تا به حال ندیده اید + ویدیو

مرگبارترین گلوله اسلحه کمری که تا به حال در جهان ساخته شده است کمتر در معرض دید قرار گرفته است این در حالی است که فناوری ساخت گلوله‌ سال هاست که تغییر جدی نکرده اما یک شرکت ساخت مهمات حالا گلوله‌‌ای را تولید کرده که مرگبارترین گلوله سلاح‌های کمری جهان شناخته می‌شود.گلوله ای که قدرت تخریبی آن به واسطه ساختار و نحوه طراحی آن در نمونه های مشابه معمولی اش دو چندان شده است.

مرگبارترین گلوله اسلحه کمری جهان موسوم به (RIP (Radically invasive projectile که به هنگام برخورد با هدف به صورت چندین شاخه‌ای باز می‌شود و آسیب جدی وارد می‌کند. این مسئله کاملا مشخص است. به خاطر مکانیزم این گلوله که در تصاویر دیده می‌شود شخص دچار زخم‌های عمیقی می‌شود که در اکثر موارد مرگبار خواهد بود.

این در حالی است که تولید این گلوله هر چند شاید برای نیروهای نظامی مفید باشد اما با انتقادهای شدیدی هم روبرو شده است. منتقدان اعتقاد دارند که در دنیای کنونی دیگر نباید به دنبال تولید تسلیحات مرگبارتری که اکنون وجود دارند رفت.

تماشا کنید: سفر به غار اسرار آمیز Xe Bang Fai
تماشا کنید: سفر به غار اسرار آمیز Xe Bang Fai

 

شاید مشاهده‌ی یک قایق با نور درخشان سبز رنگ در رودخانه‌ی شی بانگ فای ( Xe Bang Fai ) مانند فیلم‌های علمی تخیلی و فرازمینی به نظر برسد اما واقعیت این است که غار رودخانه ای Tham Khoun Xe در لائوس واقعا مانند یک دنیای متفاوت به نظر می‌رسد. رایان دیبوت نیز یک ویدیو از سفر خود به این غار اسرار آمیز تهیه کرده است..

رایان دیبوت از سفر دو روزه‌ی قایق‌‌سواری خود فیلمی تهیه کرده و شگفتی‌های این غار ۴ مایلی را به تصویر کشیده است. در این ویدیو ارتفای بلند غار و زیبایی‌های آن شما را شگفت زده کرده و به وجد خواهد آورد.

در ادامه می‌توانید از ویدیوی تهیه شده توسط رایان دیبوت دیدن فرمایید 

۵ بازی که نباید آن‌ها را از دست بدهید + تریلر (بهمن ۹۴)
۵ بازی که نباید آن‌ها را از دست بدهید + تریلر (بهمن ۹۴)

در هر سال میلادی، ماه فوریه (بهمن ماه) یکی از ماه‌هایی‌ست که شاهد عرضه‌ی بازی‌های فاخر هستیم و به نحوی شروع عرضه‌ی بازی‌های بزرگ از بهمن ماه کلید می‌خورد. امسال نیز شاهد بازی‌های زیبا و جذابی هستیم که قصد داریم ۵ بازی را به شما به همراه تریلر بازی معرفی کنیم.

روایت ویدیویی پنج شهر زیبای جهان با سونی اکسپریا Z5
روایت ویدیویی پنج شهر زیبای جهان با سونی اکسپریا Z5

Sony Mobile به‌منظور نمایش قابلیت‌های ممتاز و تحسین‌شدهٔ دوربینش، گروهی از تصویربرداران را به داستان‌سرایی دربارهٔ پنج شهر زیبای جهان با استفاده از Xperia Z5 گمارد. کارگردانان به‌ویژه به برجسته‌کردن «لحظات زودگذر» و جاذبه‌های پنهان لندن، پاریس، برلین، بارسلونا و میلان، تشویق شدند.

هریک از فیلم‌های حاصل از این پروژه، این شهرها را از نگاه این کارگردانان به نمایش در می‌آورند و در عین حال داستانی را دربارهٔ مناظر و فرهنگ بی‌نظیر آن‌ها با کیفیتی زنده و فوق‌العاده واضح، روایت می‌کنند.

داستان‌های روایت‌شده تصویرسازی کلیشه‌ای این شهرها نیست بلکه برداشت اصیل ساکنان این شهرهاست که آن‌ها را به‌خوبی می‌شناسند. از نمایش افراد واقعی با تجربه‌های واقعی تا برقراری ارتباط بین تم‌های عشق، برادری، آزادی و خلاقیت، هر یک از این فیلم‌ها چهره‌ای متمایز از نمادین‌ترین شهرهای جهان ارائه می‌کنند.

لی چنی، کارگردان مقیم لندن، گفت: «استفاده از Xperia Z5 و توانمندی‌های بی‌نظیر دوربینش این فرصت را در اختیار من قرار داد تا بدون هیچ محدودیتی زیبایی‌های شهری چون لندن را برای مخاطبان نمایش دهم. برای من به‌عنوان فیلم‌ساز، فناوری به‌کارگرفته‌شده در این دستگاه فرصت‌های جالب‌توجه بسیاری را فراهم آورد. همچنین اینکه یک تلفن هوشمند می‌تواند برای ضبط تصاویری باکیفیت ۴K مورد استفاده قرار گیرد تحسین‌برانگیزاست چرا که چنین کاری اغلب تنها با تجهیزات حرفه‌ای فیلم‌برداری امکان‌پذیر است.

ناسا ربات‌های انسان‌نمای خود را به مدرسه فرستاد !
ناسا ربات‌های انسان‌نمای خود را به مدرسه فرستاد !

طی سال های گذشته ، ناسا خوب فهمیده که ارسال فضانورد به فضا یا سیارات دیگر با محیط سخت و نامطلوبی که دارند بسیار خطرناک و البته پرهزینه است.به همین جهت مدت زیادی است که این سازمان فضایی در حال تحقیق و توسعه انواع ربات هاست تا بتوانند جای انسان را در ماموریت های خطرناک فضایی بگیرند.به تازگی ناسا دو ربات انسان‌نمای آزمایشی را به مدرسه فرستاده است!

در واقع این آژانس فضایی دو ربات R5 Valkyrie را به گروه‌های دانشگاهی در MIT و دانشگاه شمال شرقی برای تحقیقات و توسعه‌ی پیشرفته از فضانوردان رباتیک ارسال کرده است.

ناسا این دو دانشگاه را از رقابت میان گروه‌های دانشگاهی شرکت کننده در رقابت‌های رباتیک ۲۰۱۵ دارپا (DRC) انتخاب کرده است. هر کدام از این دو گروه یک ربات R5 را دریافت نمودند.

بهترین نرم افزارهای اجرای اندروید بر روی کامپیوتر
بهترین نرم افزارهای اجرای اندروید بر روی کامپیوتر

امروزه استفاده و شبیه سازی سیستم عامل اندروید بر روی کامپیوتر کاربردهای مختلفی دارد.معمولا توسعه دهندگان نرم افزار های اندرویدی برای تست برنامه تولیده شده خود ، اندروید را بر روی کامپیوتر استفاده می کنند و برخی هم برای بازی در صفحه نمایش بزرگ کامپیوتر و البته استفاده از موس و کیبورد این کار را می کنند.به هر حال تنوع فراوان در اپلیکیشن های اندرویدی می تواند دلیل خوبی برای استفاده از آن در کامپوتر باشد.معمولا برای اجرای سیستم عامل اندروید در کامپیوتر از نرم افزارهای شبیه سازی که برای این کار طراحی و تولید شده استفاده می شود.اما تعداد این نرم افزار ها بیشمار بوده و هر کدام ویژگی ها و البته معایبی دارند.در این مطلب ۶ مورد از بهترین نرم افزارهای اجرای اندروید بر روی کامپیوتر را به شما معرفی خواهیم کرد.

دانلود کنید : بهترین اپلیکیشن های تناسب اندام برای آیفون
دانلود کنید : بهترین اپلیکیشن های تناسب اندام برای آیفون

وب سایت ورج ( theverge ) به تازگی لیستی از بهترین اپلیکیشن های تناسب اندام را برای آیفون تهیه و منتشر کرده است.بیشتر اپلیکیشن های سلامتی ردگیری فعالیت‌های ورزشی با استفاده از سنسور حرکت کار می‌کنند و به هیچ سخت‌ افزار اضافی نیاز ندارند. این اپلیکیشن ها تنظیم و نظارت فعالیت‌هایتان را برایتان آسان می‌کنند و با گزارش زمانی از پیشرفت‌ تان به شما انگیزه می‌دهند.

اپلیکیشن های سلامتی و آمادگی جسمانی  شما را به سکوی بالای مسابقات آمادگی جسمانی نخواهند رساند، اما به شما کمک می‌کنند که زندگی سالم‌ تری داشته باشید. اپلیکیشن های زیادی برای این کار وجود دارد، اما وقتی به همه جنبه‌های این اپ‌ها نگاه کنیم، یکی از آن‌ها از همه بهتر به نظر می‌رسد.در ادامه بهترین اپلیکیشن های تناسب اندام برای آیفون را به همراه لینک دانلود آن مشاهده خواهید کرد.

چگونه متوجه شوید که وای فای شما هک شده و از آن جلوگیری کنید
چگونه متوجه شوید که وای فای شما هک شده و از آن جلوگیری کنید

آیا سرعت اینترنت شما کاهش یافته؟ اگر روتر شما از شیوه‌های امنیتی قدیمی مانند WEP استفاده می‌کند احتمال زیادی دارد که شما هک شده باشید. قصد داریم به شما آموزش دهیم که چگونه متوجه شوید که هک شده اید یا خیر و چطور جلوی آن را بگیرید. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

در کنار اینکه امکان دارد از اینترنت شما استفاده شود به دلیل اینکه بیشتر کاربران ایرانی از سرویس محدود استفاده می‌کنند لازم است نکات ایمنی را رعایت کرده و از هک نشدن روتر خود مطمئن شوند.

چگونه از هک شدن خود مطلع شوید

این روش صد در صد تضمینی‌ست. هر روتری به شما نشان خواهد داد که چه دستگاه هایی از طریق کابل اترنت یا وای فای به آن متصل شده و داده دریافت می‌کنند. برای ورود به روتر باید آدرس IP روتر را در آدرس بار یک مرورگر وارد کنید. در بیشتر مودم‌ها IP می‌تواند ۱۹۲.۱۶۸.۰.۱ یا ۱۹۲.۱۶۸.۱.۱ باشد. در غیر این صورت باید به دفترچه راهنما یا بدنه‌ی روتر نگاه کنید و ببینید که دارای آی پی آدرس هست یا خیر.

پس از وارد نمودن IP در آدرس بار مرورگر از شما درخواست رمز عبور و نام کاربری می‌شود که باید آن‌ها را وارد کنید. به احتمال زیاد بر روی دفترچه‌ی راهنما و یا بر روی روتر شما زده شده اند. در صورتی که دستگاه را از ISP خریداری کرده اید با تماس به سرویس دهنده‌ی اینترنت می‌توانید رمز عبور و نام کاربری را از آن‌ها درخواست کنید.

تذکر: در بیشتر مواقع رمز عبور و نام کاربری می‌تواند admin باشد بنابراین با تایپ کلمه‌ی admin  در نام کاربر و رمز عبور می‌توانید وارد صفحه‌ی تنظیمات شوید.

پس از ورود به صفحه‌ی تنظیمات به دنبال Attached Devices یا Device List بگردید. سپس بر روی گزینه‌یStatus و بعد Wireless کلیک کنید. البته در میان روترها، این گزینه می‌تواند متفاوت باشد برای مثال در مودم‌ – روترهای D-Link پس از ورود باید بر روی گزینه‌ی Status کلیک کرده و گزینه‌ی Wireless Clients را بزنید.

 

بیایید با هم به این ۲۰ جاده ی رویایی و زیبای دنیا بزنیم + عکس
بیایید با هم به این ۲۰ جاده ی رویایی و زیبای دنیا بزنیم + عکس

 مسیر مهم است، نه مقصد؛ این جمله‌ای است که عده‌ای در مسافرت‌ها بر زبان می‌آورند. سراسر جهان، کیلومترها جاده گسترده شده‌اند و در همین حال که جاهای مختلف را به یکدیگر متصل می‌کنند، می‌توانند نماهای دلپذیری را نیز برای رهگذران ایجاد کنند. گاهی اوقات، جاده‌ها به تنهایی یک اثر هنری هستند.
در ادامه برخی از زیباترین جاده‌های جهان مرور می‌شود تا ثابت کنیم که اهمیت مسیر گاهی بسیار بیشتر از جایی است که قرار است به آن برسیم. این جاده‌ها طیفی وسیع، از مسیرهای کنار اقیانوس هاوایی گرفته تا پیچ‌های تُند کوهستانی در کوه‌های آلپ را شامل می‌شوند.

نظرات(0) تعداد بازديد : 195
یکشنبه 11 بهمن 1394 - موضوع: گوناگون تکنولوژی , خواندنی , عکاسی , معماری , تصاویر زیبا ,
نسخه نهایی iOS 9.2.1 منتشر شد + راهنمای نصب و لینک دانلود مستقیم
نسخه نهایی iOS 9.2.1 منتشر شد + راهنمای نصب و لینک دانلود مستقیم

اپل پس از انتشار دو نسخه بتا، سرانجام نسخه نهایی iOS 9.2.1 را برای عموم منتشر کرد. این در حالی است که انتظار می‌رفت اپل دیگر این نسخه را منتشر نکند و نسخه‌ی iOS 9.3 در اختیار کاربران قرار بدهد. این به روزرسانی برای تمامی کاربران از طریق Settings General Software Update در دسترس است.

این نسخه از iOS ویژگی‌های چندان زیادی با خود ندارد و اپل در آن تمرکز خود را بر روی برطرف‌سازی ایرادات و بهبود عملکرد کلی  سیستم عامل گذشته است. در این به روزرسانی موارد امنیتی و برطرف شدن باگ‌ها از تغییرات این نسخه بوده است. همچنین مشکلی که باعث جلوگیری از تکمیل نصب اپلیکیشن‌ها هنگام استفاده از سرویس MDM  می‌شد، برطرف گردید.

 

مشاهده لکه های حرارتی اسرار آمیز در دیوارهای اهرام مصر
مشاهده لکه های حرارتی اسرار آمیز در دیوارهای اهرام مصر

 

گروهی بین‌المللی متشکل از معماران، باستان‌شناسان و پژوهشگران کشور های مختلف با انجام آزمایش گرمانگاری اهرام مصر متوجه وجود لکه‌های حرارتی اسرار آمیزی در دیوارهای این بناها شده اند که همه را حیرت زده کرده است

 گرمانگاری اهرام در ساعات اولیه بعد از طلوع و ساعات اولیه بعد از غروب خورشید انجام گرفته است

گرمانگاری اهرام در ساعات اولیه بعد از طلوع و ساعات اولیه بعد از غروب خورشید انجام گرفته است

به گفته وزارت باستان‌شناسی مصر، این گروه متشکل از کارشناسان و پژوهشگرانی از مصر، آمریکا، ژاپن، فرانسه وکانادا، با استفاده از وسایل گرمانگاری یک لکه بسیار بزرگ را در دیوار شرقی هرم بزرگ جیزه، موسوم به هرم خوفو یافته‌ است. این آزمایش‌ها در زمان‌های گرم شدن و سرد شدن اهرام، یعنی ساعات اولیه بعد از طلوع خورشید و ساعات اولیه بعد از غروب خورشید انجام گرفته است

 

نظرات(0) تعداد بازديد : 195
یکشنبه 11 بهمن 1394 - موضوع: گوناگون تکنولوژی , خواندنی , عکاسی , معماری , تصاویر زیبا ,
عربستان بزرگترین برج جهان را می سازد
عربستان بزرگترین برج جهان را می سازد

مسابقه سختی میان کشور های عربی برای ساخت بلند ترین آسمان خراش های جهان در جریان است.پس از آنکه برج خلیفه دبی لقب بلندترین آسمان خراش دنیا را از آن خود کرد حالا خبر رسیده که عربستان در پی شکستن این رکورد و ساخت بلندترین آسمان خراش جهان با ارتفاعی حدود یک کیلومتر است !

برج جدید با نام برج جده در کشور عربستان سعودی ساخته خواهد شد و قرار است در زمان تکمیل در سال ۲۰۱۸ ارتفاعی دقیقا برابر با ۱ کیلومتر داشته باشد (برای مقایسه برج خلیفه در دبی ۸۲۷ متر ارتفاع دارد). دولت عربستان این هفته اعلام کرد مبلغ ۲.۲ میلیارد دلار (۷.۷ هزار میلیارد تومان) برای ساخت این برح و توسعه شهری اطراف آن در نظر گرفته است. برج جده توسط آدریان اسمیت و گوردون گیل طراحی شده و در حال حاضر ساخت و ساز آن تا طبقه ۲۶ به پایان رسیده است.

برآوردهای انجام شده نشان دهنده هزینه ۱.۲۳ میلیارد دلاری تکمیل این برج هستند که قرار است در نهایت ۲۰۰ طبقه داشته و شامل واحدهای اداری، آپارتمان و هتل های مجلل باشد. به دلیل نزدیکی به دریای سرخ و مشکلات به وجود پیش رو از آب شور این دریا و همچنین سرعت های بسیار بالای باد در ارتفاع زیاد، چالش های مهندسی زیادی بر سر راه این پروژه قرار دارند. چنین مواردی باعث شده عمق پی حفر شده برای ساخت و ساز به ۶۰ متر برسد و ظاهر برج نیز با زاویه های تیز در برابر وزش بادهای سهمگین مقاوم سازی شود.

طراحان برج جده بیان کرده اند که از زبان طراحی مشابه برج خلیفه استفاده کرده اند و همچنین از درختان نخل برای این کار الهام گرفته شده است.

نظرات(0) تعداد بازديد : 195
یکشنبه 11 بهمن 1394 - موضوع: گوناگون تکنولوژی , خواندنی , عکاسی , معماری , تصاویر زیبا ,
ساخت خانه قابل سکونت هابیت ها در دنیای واقعی !
ساخت خانه قابل سکونت هابیت ها در دنیای واقعی !

آیا تا به حال خواسته اید در سرزمین Middle-earth فیلم هابیت زندگی کنید؟ اگر بله باید بدانید اکنون رویای شما به واقعیت بدل شده است. شرکتی با نام  Green Magic Homes ایده ای برای ساخت خانه های کوچک از پیش ساخته دارد که دقیقا با معماری شبیه به خانه هابیت ها ساخته شده است. این خانه ها توسط سه نفر و در زمان چند روزه مونتاژ میشود!

سوراخ های این خانه درست مثل نمونه های فیلم هابیت هستند. این خانه ها طوری طراحی شده اند تا زیر لایه ای از خاک و چمن قرار بگیرند. حتی میتوان روی سقف آن مواد غذایی و سبزیجات پرورش داد. این سقف ها بسته به مکان زندگی، میتواند با شن و ماسه و حتی برف پوشش داده شود.

اگر شما تصور خودتان را از این خانه دارید، شرکت مربوطه می‌تواند خانه را بنابر خواست شما با امکانات بی پایان ارائه کند. در واقع، اگر شما از طرفداران پر و پا قرص فیلم هابیت هستید، حاضرید دست به هر کاری بزنید تا در یکی از این خانه ها زندگی کنید.در ادامه تصاویری از این خانه های زیبا را با هم تماشا می کنیم.

۱۰ مورد از بهترین عکس های ثبت شده توسط پهبادها در سال ۲۰۱۵
۱۰ مورد از بهترین عکس های ثبت شده توسط پهبادها در سال ۲۰۱۵

Dronestagram نوعی وب سایت از جنس آینده است که توسط اریک دوپین بنا نهاده شده. Dronestagram یک شبکه اجتماعی است که به طور خاص برای اشتراک گذاری تصاویر ثبت شده بوسیله پهبادها یا همان هواپیماهای بدون سرنشین طراحی شده است. Dronestagram امسال با شرکت هایی همانند GoPro، ادوبی و دیگر بزرگان این صنعت و همچنین National Geographic همکاری کرده و رویداد عکاسی هواپیماهای بدون سرنشین را رقم زده اند.

اریک دوپین، مدیر عامل شرکت Dronestagram گفته است:

پهباد ها به طور فزاینده ای در حال تبدیل شدن به یک راه دسترسی برای به جنبه های جدیدی از جهان هستند. به معنای واقعی کلمه هیچ محدودیتی برای مکان ثبت تصاویر وجود ندارد.

لیست پیش روی شما، مشکل از ۱۰ تصویر از بهترین عکس سال ۲۰۱۵ است که بوسیله هواپیما های بدون سرنشین ثبت شده اند.در ادامه شما را به دیدن این تصاویر زیبا دعویت می کنیم .

۲۰ تصویر برتر نشنال جئوگرافیک در سال ۲۰۱۵
۲۰ تصویر برتر نشنال جئوگرافیک در سال ۲۰۱۵

امروزه کمتر کسی هست که با نشنال جئوگرافیک آشنا نباشد و حداقل یکی از آثار گران بهای این سازمان را نظاره نکرده باشد. در هر صورت، روز های پایانی سال ۲۰۱۵ را سپری می‌کنیم و اکنون بهترینهای سال گذشته در هر حوزه ای مشخص شده اند. این‌بار نوبت نشنال جئوگرافیک بود تا ۲۰ مورد از بهترین تصاویرش را معرفی کند.نشنال جئوگرافیک امسال برای انتخاب این لیست، به طور غیر مستقیمی از نظر کاربران بهره گرفته است.

نشنال جئوگرافیک در مورد این تصاویر می گوید :

هر روزه، ما یک عکس از سراسر نشنال جئوگرافیک متناسب با معیار هایمان در آن روز منتشر میکنیم. گاهی اوقات تصاویر کلاسیک هستند و گه گاهی زمینه ی متفاوت دارند. اما همیشه تصاویر، داستان هایی برای گفتن به همراه خود دارند. برای گرد آوری برترین تصاویر امسال، ما به معیار هایی مثل، تعداد اشتراک گذاری، لایک و  نظرات در شبکه های اجتماعی توجه داشتیم تا بفهمیم کدام یک از آنها بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند.

در ادامه شما را به دیدن این عکس های دیدنی دعوت می کنیم 

 

پلی استیشن ۴ ، دو برابر ایکس باکس وان فروش داشته است
پلی استیشن ۴ ، دو برابر ایکس باکس وان فروش داشته است

کمپانی هایی که با پلی استیشن و ایکس باکس تمام رقبا را کنار زده و شرکت های صاحب نامی در عرصه نظیر سگا،آتاری ، نینتندو و … به هیچ وجه توان رقابت با آنها را ندارند.در واقع تنها یکه تازان دنیای کنسول های بازی در حال حاظر مایکروسافت و سونی می باشند.اما جالب است بدانید گزارشات نشان می دهد در این رقابت نفس گیر هم ، سونی با اختلاف زیادی از مایکروسافت پیشی گرفته است.هرچند که مایکروسافت آمار دقیقی از میزان فروش Xbox One منتشر نمی‌کند و شاید به صورت کاملا دقیق نیز نتوان در این مورد اظهار نظر کرد.

اخیرا آقای بلِیک یورگِنسِن، مدیر ارشد اجرایی شرکت EA همراه با انتشار گزارشات مالی این شرکت، اطلاعاتی در مورد میزان تقریبی فروش کنسول‌ها نیز منتشر کرده که می‌تواند به ما کمک زیادی نماید. وی اشاره کرده که مجموعا ۵۵ میلیون کنسول نسل هشتمی به فروش رسیده و بر اساس اطلاعاتی که سونی ماه گذشته منتشر و اعلام کرد که تا کنون ۳۵.۹ میلیون دستگاه PS4 را به فروش رسانده، می‌توان به صورت تقریبی تشخیص داد که پیروز این نبرد کیست.

شاید با خود بگویید که این موضوع چندان جالب نیست که سونی موفق به فروش بسیار بیشتر PS4 نسبت به Xbox One شده است. خب این موضوع شاید درست باشد، اما بر اساس صحبت‌های آقای بلِیک یورگِنسِن، عملکرد هر دو شرکت در نسل جدید بسیار خوب بوده و بهتر نیز خواهد شد.

تماشا کنید: پرواز بر فراز سیاره کوتوله سرس
تماشا کنید: پرواز بر فراز سیاره کوتوله سرس

فضاپیمای داون ناسا (سپیده دم، Dawn) ، از ماه دسامبر گذشته به سیاره اسرار آمیز سرس (Ceres) رسیده و تا امروز تصاویر و اطلاعات بسیاری از این کوتوله دور دست را برای ما ارسال کرده است.حالا ناسا با گردآوری تصاویر ارسالی داون از سرس ، و مونتاژ آنها ویدیویی خلق کرده که نمایی شگفت انگیز از سیاره کوتوله سرس را در اختیار ما قرار می دهد.

در اکتشافات داون از سیاره کوتوله سرس موارد جالبی وجود داشته است. مثل اهرامی نورانی که به کوه شباهت داشتند و با نام Ahuna Mons شناخته می‌شوند. همچنین یک سری نقاط روشن جالب توجه که تصور می‌شود در نتیجه‌ی بازتایش نمک در دهانه کوه ایجاد شده باشد و به آن لقب Occator داده شده است.

نظرات(0) تعداد بازديد : 155
یکشنبه 11 بهمن 1394 - موضوع: گوناگون تکنولوژی , خواندنی , عکاسی , معماری , تصاویر زیبا ,
تصویر جدید سونی اکسپریا C6 خبر از صفحه ای تقریبا بدون حاشیه می‌دهد
تصویر جدید سونی اکسپریا C6 خبر از صفحه ای تقریبا بدون حاشیه می‌دهد

ماه آینده سونی یک کنفرانس خبری در رویداد MWC 2016 برگزار خواهد کرد تا از محصولات و گوشی‌های جدید خود رونمایی کند که به احتمال زیاد یکی از این گوشی‌‌ها اکسپریا C6 خواهد بود. به تازگی نیز از این گوشی تصویری منتشر شده که خبر از صفحه ای تقریبا بدون حاشیه می‌دهد. سونی هنوز وجود گوشی اکسپریا سی ۶ (Xperia C6) را تایید نکرده است. با این حال چند هفته قبل تصاویری از گوشی منتشر شد و حال نیز رندری از این موبایل در فضای مجازی قرار گرفته که اطلاعات جدیدی را در اختیارمان قرار می‌دهد. این تصویر توسط Onleaks@ در فضای مجازی منتشر شده و باید گفت که منبع نسبتا معتبری‌ نیز هست.

گزارش مالی فیس‌ بوک حکایت از درآمد ۵.۸۴ میلیارد دلاری و سود ۵۲ درصدی دارد
گزارش مالی فیس‌ بوک حکایت از درآمد ۵.۸۴ میلیارد دلاری و سود ۵۲ درصدی دارد

در چند روز اخیر، اکثریت قریب به اتفاق کمپانی ها آخرین گزارش عملکرد مالی خود را منتشر کرده اند.حال نوبت فیس بوک است که مطابق انتظارات عمل کند و گزارش سه ماهه پایانی سال پیش را در اختیارمان قرار دهد. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

این غول صنعت رسانه های اجتماعی اعلام کرد در حال حاضر ۱.۵۹ میلیارد کاربر فعال در ماه دارد. با وجود این قشر عظیم از کاربران که در فیس بوک به فعالیت می‌پردازند، جای تعجب هم ندارد که تنها در سه ماهه پایانی سال گذشته،درآمدی بیش از ۵.۸ میلیارد دلار برای فیس بوک تولید کنند و  سود هر سهم را به ۰.۷۹ دلار برسانند.

سیر صعودی که فیس بوک در آن به سر می‌برد، تحلیلگران وال استریت را هم مغلوب ساخته است. آنها احتمال می‌دادند که سود هر سهم در فیس بوک به طور متوسط ۰.۶۸ دلار باشد و در مجموع بتواند ۵.۳۷ میلیارد دلار را به جیب بزند. همچنین انتظار داشتند که فیس بوک ۱.۵۸ میلیارد کاربر ماهانه داشته باشد اما اوضاع طبق پیش‌بینی ها پیش نرفت و فیس بوک درآمدی بیشتر از حد انتظار خلق کرد.

لپ تاپ های جدید VAIO معرفی شدند
لپ تاپ های جدید VAIO معرفی شدند

شرکت سونی حدود دوسال بخش طراحی ، تولید و فروش لپ تاپ های خود با برند محبوب وایو  (VAIO) را به یک شرکت ژاپنی واگذار نمود. حال صاحب جدید Vaio ،لپ تاپ های جدید خود را معرفی کرده که بی شباهت به لپتاپ های گذشته سونی نیستند و طراحی و حتی نحوه نام گذاری محصولات جدید وایو از سری های پیشین سونی الگو گرفته اند. 

دو لپ تاپ جدید VAIO با نام های VAIO Z و VAIO S به زودی در بازار ایالات متحده حضور خواهند یافت. VAIO Z تنها ۲.۹ پوند (۱.۳ کیلوگرم) وزن دارد و با نمایشگر ۱۳ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰x1440 پیکسل و پردازنده ۲۸ واتی Core i5 یا Core i7 به انتخاب کاربر دربرابر رقبای مطرح بازار قد علم خواهد کرد.

رندر جدید ال‌جی G5 منتشر شد؛ صفحه نمایش ۵.۶ اینچی با وضوح ۲Kو دو دوربین در پشت
رندر جدید ال‌جی G5 منتشر شد؛ صفحه نمایش ۵.۶ اینچی با وضوح ۲Kو دو دوربین در پشت

چند روز پیش بود که ویدئویی منتسب به نسخه‌ی فرضی ال‌جی G4 برای کاربران خوب گجت نیوز منتشر شد. طی این ویدئو با مواردی همچون انتقال دکمه های تنظیم صدا به سمت چپ گوشی مواجه شدیم و کمی انحنا در فریم پشتی دیده می‌شد که در خوش دست شدن آن تاثیر زیادی خواهد داشت. اکنون نیز تصاویر یا بهتر است بگوییم رندرهای سه بعدی از این دستگاه منتشر شده که جزئیات بیشتری از آن را در اختیارمان قرار می‌دهد.

با فاش شدن این تصاویر، مشخص شد که جزئیات یاد شده در ویدیوی قبلی، تا حدودی حقیقت داشتند. چرا که در این سری تصاویر به صراحت می‌توان دید که دکمه های کنترل صدا به سمت چپ دستگاه انتقال پیدا کرده، در پشت از سیستم دوربین دوگانه استفاده شده و تحت آن دکمه پاور ادغام شده با اسکنر اثر انگشت جای خوش کرده است.

Technoconfigurations با استفاده از نمودار ها و تصاویر فاش شده توانسته است رندر هایی را از این دستگاه تولید کند که در ادامه برای شما قرار داده شده اند.


شایعه: گلکسی S7 در ۲۱ اسفند در اروپا عرضه خواهد شد
شایعه: گلکسی S7 در ۲۱ اسفند در اروپا عرضه خواهد شد

یکی از گوشی‌هایی که کاربران بی‌صبرانه منتشر رونمایی از آن هستند گلکسی S7 است که قرار است در رویداد MWC از آن رونمایی شود و مانند عادت همیشگی رسانه‌ها، قبل از رونمایی یک محصول، فضای مجازی پر می‌شود از شایعه. در شایعه‌ی جدیدی نیز گفته شده که گلکسی S7 در ۲۱ اسفند ماه در اروپا عرضه خواهد شد. 

اگر اخبار گجت نیوز را دنبال کرده باشید می‌دانید که شایعات زیادی در مورد پرچم‌داران بعدی سامسونگ در فضای مجازی منتشر شد. از مشخصات سخت افزاری تا شکل و ظاهر و حتی تاریخ عرضه نیز شامل این شایعات بودند. در حال حاضر ما هنوز نمی‌دانیم که چند گوشی از خانواده‌ی گلکسی S7 در MWC 2016 رونمایی خواهد شد. بعضی از شایعات خبر از معرفی ۴ گوشی می‌دهند که ۲ عدد دارای صفحه‌ی صاف و ۲ عدد دیگر از لبه‌های منحنی موسوم به Edge بهره می‌برند. در بعضی دیگر از شایعات نیز گفته شده که تنها ۲ مدل معرفی خواهد شد: مدل اول، گلکسی S7 معمولی با صفحه‌ی ۵.۱ اینچی و مدل دوم، گلکسی S7 Edge خواهد بود.

مشخصات گوشی گلکسی S7 در پرزنتیشن احتمالی فاش شد
مشخصات گوشی گلکسی S7 در پرزنتیشن احتمالی فاش شد

همانطور که می‌دانید، سامسونگ ماه آینده در رویداد MWC 2016 از جدیدترین پرچم دار خود رونمایی خواهد کرد. با این حال، به تازگی تصویری فاش شده که به احتمال زیاد مربوط به اسلاید پرزنتیشن گوشی گلکسی S7 در مراسم رونمایی از آن خواهد بود. اما چیزی که این تصویر را سوژه کرده، درج مشخصات سخت افزاری پرچم‌دار بعدی سامسونگ در آن است. 

معرفی سری جدید گلکسی S7، شور و شوق زیادی میان طرفداران گوشی‌های سامسونگ به راه انداخته و البته خبرها و شایعات نیز در مورد این خانواده‌ی جدید گلکسی تمامی ندارد. به احتمال زیاد تصویر بالا را با دقت مشاهده کرده اید. این تصویر توسط یکی از کارکنان سامسونگ به سایت‌های خبری فرستاده شده و احتمال صحت داشتن آن فوق العاده بالاست. چیزی که در تصویر مشخص شده، مشخصات سخت افزاری گوشی گلکسی اس ۷ (Galaxy S7) است.

رسما تایید شد: شیائومی می ۵ از دو سیم کارت و اتصال NFC پشتیبانی می کند
رسما تایید شد: شیائومی می ۵ از دو سیم کارت و اتصال NFC پشتیبانی می کند

بدون شک بعد از گلکسی اس ۷ سامسونگ ، این پرچم دار جدید کمپانی چینی شیائومی یعنی گوشی شیائومی می ۵ ( Xiaomi Mi 5 ) است که کانون توجه رسانه ها بوده و هر روز شاهد انتشار اخبار و شایعاتی پیرامون آن هستیم.در آخرین خبر منتشر شده از این گوشی ، آقای لی جون (Lei Jun) از بنیانگذاران کمپانی شیائومی رسما تایید کرده که این گوشی از دو سیم کارت پشتیبانی کرده و قابلیت اتصال به NFC را دارد.

براساس آخرین اخبار منتشر شده ، شیائومی قصد دارد که کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ یا همان MWC 2016 شرکت کند. این موضوع در حالیست که شیائومی سال گذشته در این رویداد حضور نداشت. شیائومی همچنین تیزری را برای روز بیست و چهارم ماه فوریه و نمایشگاه MWC 2016 منتشر کرده که در آن به عدد ۵ اشاره مستقیمی شده است. بنابراین انتظار داریم که گوشی هوشمند شیائومی می ۵ در طول این نمایشگاه به طور رسمی از سوی شیائومی معرفی شود.

ناسا: هنوز زود است که بگوییم سیاره ۹ واقعا وجود دارد !
ناسا: هنوز زود است که بگوییم سیاره ۹ واقعا وجود دارد !

چند روز پیش ، دو ستاره شناس آمریکایی از کشف یک سیاره جدید در منظومه شمسی خبر دادند.سیاره ای که ۱۰ برابر زمین جرم دارد و می تواند در ورای نپتون به گرد خورشید در چرخش باشد.این دو دانشمند ادعا کردند که این سیاره نهمین سیاره منظومه شمسی است که تا پیش از این از آن به عنوان سیاره ایکس (Planet X ) یاد می شد.اما حالا مدیر بخش دانش سیاره ای ناسا با انتشار ویدیویی هشدار می دهد که هنوز برای اعلام خبرِ نُه-سیاره ای شدنِ (دوباره ی) سامانه ی خورشیدی بسیار زود است و نمی توان با اطمینان از وجود آن صحبت کرد.

گرین در این ویدیوی ۲ دقیقه و ۳۶ ثانیه ای می گوید:

بی شک اندیشه ی یک سیاره ی تازه برای من به عنوان یک دانشمند سیاره ای هیجان انگیز است، و فکر کنم برای همه اینگونه باشد. ولی این به معنای دیده شدن یک سیاره ی تازه نیست. هنوز بسیار زود است که با اطمینان درباره ی وجود چیزی به نام “سیاره ی X” بگوییم.

 

نظرات(0) تعداد بازديد : 161
جمعه 09 بهمن 1394 - موضوع: گوناگون تکنولوژی , خواندنی , تصاویر زیبا ,
اکسپریا زد ۵ پرمیوم زیر شکنجه: تست خط و خش، خم شدن و آتش + ویدیو
اکسپریا زد ۵ پرمیوم زیر شکنجه: تست خط و خش، خم شدن و آتش + ویدیو

همه ساله تعدادی از پرچمداران کمپانی ها مطرح سازنده گوشی هوشمند، به اتاق های شکنجه برده شده و مورد آزمایش های سخت و بعضا عجیب و غریب قرار می گیرند. این بار نیز نوبت به گوشی اکسپریا زد ۵ پرمیوم رسیده تا ببینیم چقدر در برابر خط و خش، خم شدن و آتش مقاومت خواهد کرد. 

شاید کمی دردناک باشد که ببینیم گوشی زیبا و گران قیمت اکسپریا زد ۵ پرمیوم (Xperia Z5 Permium) به این حالت مورد تست قرار گیرد. با این حال، گروهی سعی نموده اند که با این تست مقاومت گوشی را بسنجند که فکر می‌کنم کمی در تست زیاده‌روی کرده اند.


معماری جالب و دیدنی یک پل دایراه ای در سواحل جنوبی اروگوئه
معماری جالب و دیدنی یک پل دایراه ای در سواحل جنوبی اروگوئه

معماری جالب یک پل – دایراه ای – در سواحل جنوبی و زیبای منطقه مالدونادو کشور اروگوئه این روزها در حالی مورد توجه رسانه ها و بخصوص معماران و طراحان حوزه راهسازی قرار گرفته است.معماری این پل مدور زیبا در اروگوئه برای کسانی که از روی آن تردد می کنند نمایش پانوراما زیبایی را از ساحل دیدنی اطرافش به آن ها هدیه می بخشد.

مراحل ساخت این پل مدور در اواخر سال ۲۰۱۵ به پایان رسید و به گفته معمار و سازنده ی آن – رافائل وینولی – وی تلاش کرده است که با ساخت این پل دورانی سه هدف را دنبال کند،


از رویا تا واقیعت : زمین گرد نیست مسطح است ! ! !

زمین گرد نیست مسطح است !!! این جمله چه معنی دارد ؟!

داستان از جایی شروع می‌شود که خواننده‌ای به نام B.o.B در پیج توییتر خود به هوادارانش اعلام می‌کند زمین مسطح یا تخت است؛ درحالی‌که همگان باور به کروی بودن زمین دارند. جالب است بدانید باب تنها نیست و افراد زیادی او را در این تئوری همراهی می‌کنند!  در ادامه با گجت نیوز همراه باشید تا از جزئیات این تئوری بحث برانگیز مطلع شوید.

حدود ۲۰۰ نفر سرسختانه از این تئوری حمایت می‌کنند. سرپرست این گروه در مصاحبه خود با وبسایت Live Science توضیح می‌دهد :

ما هنوز با سوالات بی پاسخ زیادی مواجه هستیم. می‌توان گفت بیشتر اعضای جامعه ما، تصور مسطح بودن زمین را نوعی تمرین ذهنی، معرفتی شناختی می‌دانند؛ و منتقدان علمی تفکر ما را خودخواهانه و نفس‌گرایانه‌ی مبتدیانه می‌دانند. حتی تعدادی از اعضا طرح ما را خنده‌دار می‌دانند. با این حال، من بر شخصیت اعضای گروه واقف هستم و بیشتر ما به مسطح بودن زمین اعتقاد مستحکمی داریم.

برای مثال اعتقادات من از فلسفه درون‌گرایانه و مشاهدات شخصی خودم سرچشمه می‌گیرند.

 

نظرات(1) تعداد بازديد : 147
جمعه 09 بهمن 1394 - موضوع: گوناگون تکنولوژی , خواندنی , تصاویر زیبا ,
گلکسی S7 و مقایسه‌ی بنچمارک تراشه‌های اسنپدراگون ۸۲۰ و اگزینوس ۸۸۹۰ این گوشی
گلکسی S7 و مقایسه‌ی بنچمارک تراشه‌های اسنپدراگون ۸۲۰ و اگزینوس ۸۸۹۰ این گوشی

احتمالا شما از این موضوع خبر دارید که سامسونگ می‌‌خواهد گوشی گلکسی S7 را در بازار چین و آمریکا با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ ( Spnapdragon 820 ) و در دیگر نقاط جهان با تراشه‌ی اگزینوس ۸۸۹۰ ( Exynos 8890 ) عرضه کند. اما سوال اینجاست که در نتایج بنچمارک کدام یک از این تراشه‌ ها عملکرد بهتری خواهد داشت: گلکسی S7 با اسنپدراگون ۸۲۰ یا با Exynos 8890. 


دانلود برنامه های مایکروسافت قسمت 1
دانلود برنامه های مایکروسافت قسمت 1

 

 

Microsoft Office Language Interface Pack 2013 - فارسی یک رابط کاربر ترجمه شده

برای بسیاری از برنامه های Microsoft Office 2013 ارائه می کند.

 Microsoft® Office Language Interface Pack 2013 – فارسی

 

مرورگر سریع و روان توصیه شده برای Windows 7 را دانلود کنید.

Internet Explorer 11 برای Windows 7

 

بسته رابط زبان Windows 7

بسته رابط زبان Windows 7 (LIP) یک رابط کاربر با ترجمه بخش هایی

از Windows 7 که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند را ارائه می دهد.

بسته رابط زبان Windows 7

 

بسته های نرم افزاری زبانهای مختلف (LIP) نسخه Windows XP Home Edition

و نسخه Windows XP Professional دارای یك نرم افزار كاربر محلی هستند که

برای بازارهای تازه یا زبانهای اقلیت مورد استفاده قرارمی گیرند.

Windows® XPبسته نرم افزار فارسی

 

بسته رابط زبانWindows Vista (LIP) یک رابط کاربر با ترجمه بخش هایی

از Windows Vista که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند را ارائه می دهد.

بسته رابط زبان Windows Vista

 

های نکته صفحه ScreenTip را برای نشان دادن متن عناصر نمایش -

مانند دکمه ها، منو ها و جعبه های گفتگو - در یک زبان دیگر استفاده کنید.

Office ScreenTip Language

 

موضوعات

Category

میزکار

Panel
ورود کاربران


عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

لینک دوستان

Links

جستجو

Search

آخرین کاربران

Recent User
درباره سایت
گجت نیوز | آخرین اخبار گجتی روز دنیا ...
به سایت ما گجت نیوز خوش آمدید ! سایتی که در آن آخرین اخبار تکنولوژی روز دنیا را در آن قرار میدهیم و همچنین بهترین بازی ها و برنامه ها را برای دانلود برای شما به نمایش در می آوریم امید وارم که دانلودی های خوبی باشند و شما از آنها استفاده کنید . من و تمــام نویســندگان آرزومندیم لحظات خوبی در سایت ما سپری کنید ! در سمت راست همین متن مـراحل فعالیت در ســایت ما ونشـــان داده شده اســت . با اســــتفاده از این تصـــاویر می توانید به راحتی در سایت ما فعالیت کنید و همچنین با نظراتتان و شرکت در نظر سنجی که در سایت میگذاریم به ما دل گرمی ببخشید. لحضات خوبی را برای شما آرزومنیدم . مصطفی مدیر سایت ...
آمار
آمار مطالب و اطلاعات شما
  • مجموع مطالب :112 پست
  • کل نظرات :5
  • آی پی شما :3.144.43.125
  • مرورگرشما :Safari 5.1
  • سیستم عامل شما :
  • امروز :جمعه 28 اردیبهشت 1403

آمار و اعضای سایت
وبسایت ما امروز 20 بازدید داشته است . در حال حاضر 1 کاربر در وبسایت ما آنلاین میباشند . بازدید کل وب 42,927 می باشد . تا کنون 8 عضو در سایت ثبت نام کرده اند . ورودی گوگل امروز وب0 میباشد. بازدید این ماه وبسایت 1,025 می باشد. بازدید دیروز سایت 136 تعداد و ورودی گوگل دیروز 0 تعداد می باشد. آي پي امروز 14 نفر و آي پي ديروز 9 نفر می باشد. این هفته 294 کاربر از سایت ما دیدن کرده اند که بازدید سال سایت تا بدین لحظه 5,417 نفر می باشد.
نظر سنجی
بیشتر دوست دارید در گجت نیوز چه چیزی را تماشا کنید ؟

آیا از سایت گجت نیوز سایت خبری تکنولوژی و فناوری روز دنیا راضی هستید؟

تبادل لینک هوشمند
تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان گجت نیوز | آخرین اخبار گجتی روز دنیا ... وآدرس http://mostafaf7t.rozblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

عنوان :
آدرس :
کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد
§قــالب گــراف§
قالب گراف وبسایتی پراز قالب های
زیبا و حرفه ای ومخصوص وبلاگها
WWW.GHALEBGRAPH.IR
§یار گمنام§
یارگمنام رسانه ای فرهنگی مذهبی
به همراه مقالات و فایل های گرافیکی مذهبی
WWW.YARGOMNAM.IR
§عنوان سایت شما§
چند سطری در مورد سایت شما
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید.
WWW.YourSite.IR
§عنوان سایت شما§
چند سطری در مورد سایت شما
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید.
WWW.YourSite.IR